Mooie dingen maken, daar houden we van. En met mooi bedoelen we niet alleen dat het er mooi uitziet, maar ook dat het mooi is gemaakt. Kwaliteit. Op de millimeter nauwkeurig. En misschien nog wel veel belangrijker dan dat, met de meest duurzame materialen. Die bijdragen aan een schonere wereld. Wij zijn de MOOIMAKERS.

Wil je werken bij één van de grootste speciaal drukkerijen van Europa? Waar jij elke dag met veel plezier de HR-zaken regelt voor meer dan 160 collega’s? Dat kan! 

HR MEDEWERKER

32 uren per week | m/v

TENAX heeft ambitie. Wij zijn een organisatie die sterk groeit en succesvol uitbreidt in onze bedrijfsactiviteiten. Dat willen wij graag samen mét jou verder realiseren. Voor deze functie zoeken wij een kei op HR-gebied ter invulling van een hele brede HR-rol die vrij is gekomen door het vertrek van onze collega, die een nieuwe uitdaging heeft gevonden. 

Over de positie:

Samen met één andere collega ben je hét gezicht van HR en ga je elke dag met veel enthousiasme aan de slag voor onze mooimakers. In deze rol ben je de spil in het uitvoerende en adviserende HR-werk. Je zorgt voor de goede werking van onze HR-processen en krijgt ruimte om waar mogelijk verbeteringen door te voeren. Dit omvat een nauwkeurige en correcte HR-administratie (van personeelsdossier tot verzuimbegeleiding). En er is veel meer! 

Je hebt de focus op het informeren van ons personeel, draagvlak creëren op de werkvloer, weten wat er speelt op de vloer en deze informatie weer gebruiken om elke dag te verbeteren.  Je levert je bijdrage aan het jaarplan HR, draagt dit ook uit op de werkvloer en bewaakt de juiste uitvoering ervan. 

Op het gebied van HR-advies ondersteun je leidinggevenden, voer je gesprekken over de ontwikkeling van medewerkers en maak je afspraken over het opleiden (TENAX academy). Daarnaast hou je je bezig met arbeidsrechtelijke zaken en maak je analyses ten behoeve van de informatievoorziening aan het management. 

De rol omvat ook de werving en selectie. Je draagt zorg voor een juiste balans in de personeelsbezetting, doet aan arbeidsmarktcommunicatie, werft door inzet van verschillende tools en kanalen, maakt originele vacaturetesten, voert selectiegesprekken en zorgt dat elke belangstellende een goede candidate experience en onboarding ontvangt. Daarnaast bouw je een relevant netwerk op met bijvoorbeeld scholen. 

In deze functie zorg je ook voor de personeelsinformatie en administratie, waaronder het maken van arbeidsovereenkomsten, het bijhouden van de personeelsdossiers, de voorbereiding voor de maandelijkse salarisadministratie en het maken van HR-rapportages.

Ken je de uitdrukking: geen dag is hetzelfde? Die gaat bij ons wel op. Wij zijn een groeiende en veranderende organisatie en we proberen nieuwe dingen uit en stellen snel bij als dat nodig is. Dat betekent dat we iemand zoeken die vol energie mee kan gaan in veranderingen en hierin zelfstandig kan werken, structuur aanbrengt in het eigen werk en overzicht bewaart. 

Over jou: 
Je voelt aan wat speelt binnen de organisatie en je weet goed hoe je daar mee om moet gaan om zaken voor elkaar te krijgen. Je kent op termijn de organisatiecultuur en door jouw werkzaamheden draag je bij aan een goede work experience voor onze collega’s. Jouw social skills zijn goed ontwikkeld, je kunt luisteren, goed samenwerken maar bent ook assertief en overtuigend. Je bent een creatief oplosser.

Je 

  • beschikt over een Hbo-opleiding (bij voorkeur HRM) en hebt brede kennis van de arbeidsmarkt
  • hebt minimaal 5 jaren ervaring in een vergelijkbare functie
  • coacht, adviseert en hebt kennis van arbeidsrechtelijke wetgeving 
  • bent een enthousiaste social media/ internet gebruiker voor zakelijke doeleinden zoals het werven van personeel
  • hebt uitstekende gespreksvaardigheden, mensenkennis en vraagt door
  • bent betrouwbaar en integer en weet discreet met gevoelige informatie om te gaan
  • hebt cijfermatig inzicht en bent analytisch, deskundig, klantgericht en nauwkeurigheid, 
  • werkt zelfstandig, bent goed in samenwerken, kan multitasken en schrikt niet veranderingen

Ons aanbod:
Inschaling vindt plaats in functiefamilie 410-G/H/I conform de CAO Grafimedia, ligt tussen de euro 3.038 en 4.547 bij een fulltime dienstverband en is afhankelijk van je kennis en ervaring.

Interesse?
Wij zijn benieuwd wie je bent, wat je kunt, maar vooral ook waarom je bij ons wilt werken. Graag ontvangen we daarom een korte motivatie en je cv! We maken graag kennis met je. Neem contact op met ons, bel, mail of app (06-82653866 – ikwerk@tenax.nl). Voor meer informatie kun je contact opnemen met Cindy Doorn/ HR.